החיתול שסופג יותר מהאגיס ומפמפרס – עכשיו גם לרך הנולד

עפר גדנקן No Comments on החיתול שסופג יותר מהאגיס ומפמפרס – עכשיו גם לרך הנולד

בייביסיטר – מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל1, ממשיך בתנופת הצמיחה, מתרחב ומשיק חיתולים לרך הנולד במידות 1 ו-2 המותאמים במיוחד לעורו הרגיש של התינוק

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בייביסיטר – מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל זו השנה השלישית ברציפות1, מתרחב ומשיק חיתולים עבור הרך הנולד במידות 1 ו-2, המעניקים מענה מיטבי לצרכיהם של הורים ותינוקות טריים עם חיתול איכותי, רך ועוטף, בעל שכבה נושמת, מותאם לעורו הרגיש של התינוק, בעל יכולת ספיגה מעולה, גמיש, וכל זאת במחיר נגיש. עם יתרונות כאלה לא פלא ש-75% מההורים שהתנסו מעדיפים את חיתולי בייביסיטר על פני חיתולי האגיס***. חיתולי בייביסיטר ניו בורן מבוססים על טכנולוגיית Air Flow TechnologyTM המאפשרת זרימת אוויר באמצעות חומרים נושמים ובטוחים לספיגה מוגברת, ומגיעים עם סמן רטיבות, הדרך הנוחה לדעת מתי נדרש להחליף חיתול. בחיתולי מידה 1 קיים גם פתח קדמי לאזור הטבור.

חיתולי בייביסיטר מבית ניאופרם מוצרי צריכה נותנים מענה  מיטבי לצרכי ההורים, בהתחשב בכך שהם סופגים יותר מהאגיס ומפמפרס*, נבדקו דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצאו מתאימים במיוחד לעורו הרגיש של התינוק**.

על פי מחקר שנערך בקרב אימהות לתינוקות עולה כי 90% מהמשתמשות בבייביסיטר ציינו שימליצו על חיתולי בייביסיטר לחברות או למשפחה****.

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. בזכות חיתול מצוין שעושה את העבודה, המותג בייביסיטר שעשה מהפכה בשוק וצומח יותר מכולם כבר 3 שנים ברציפות1, מנתב כעת את ההצלחה גם למידות הקטנות 1 ו-2. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור ההורים בישראל. החיתול החדש שלנו, נותן מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: חיתול בעל ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית*, חיתול שנבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורם הרגיש של תינוקות** ולא פחות חשוב מכך, במחיר נגיש".

1 על פי נתוני סטורנקסט שנים 2018-2021

* על פי בדיקות מעבדת SGS מינואר / נובמבר 2020. נבדק ע"י תמיסת מלח על חיתולי האגיס פרידום דריי/אקסטרה קר ופמפרס בייבי דריי לעומת חיתולי בייביסיטר  (כולם מידה 1/4).

**נבחן במעבדה מוכרת בפיקוח רופא עור

*** על פי מחקר חברת NEW SENSE RESEARCH מיוני 2020
**** על פי מחקר  Ipsos פב' 2021



0 תגובות